Direktlänk till inlägg 7 december 2011

Tråkig onsdag

Av Sandra Jonsson - 7 december 2011 21:15

Ja fyfan vad jag har tröttnat på att vara ledig, å är ledig från jobbet ända fram tills nästa fredag den 16 :/ Ja vi får la se vad jag hittar på dessa dagar.Tillslut somnade jag ju igår, men klockan var nog närmare halv 4 troligtvis :S å klockan stod på 06.50 som vanligt.Det var bara gå upp och klä på sig för att kila ner och möta Bella och Max (max är hunden jag är dagmatte åt varje dag)Men sedan gick vi upp och jag serverade herrn frukost, tog mig själv en apelsin sedan var det bara att lägga sig och kolla på julkalendern och sedan fortsatte vi sova.Klockan ringde några timmar senare, vi klädde på oss och halkade ut i halkan för att rasta lilla Max. Sedan upp och lägga sig igen..Detta var min dag, å fyfan vad tråkigt liv jag har när inte Christian är hemma..Saknar den mannen så det gör ont vid varje andetag jag tar...Imorrn blir det till Vetrinären med min lilla Ceasar, dags för han att kastreras.. Men kommer nog bli bra

http://admin.bloggplatsen.se/forhandsgra...rlek-14/placering-0/  

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Jonsson - 7 december 2011 00:41

Ja vem är jag egentligen?, själv har jag faktiskt ingen aning, jag vet inte vem jag är, vad jag vill utav livet, och om jag ens är åt rätt håll..Känner mig bara så vilsen i mig själv.. Borde vara nöjd med mitt liv, har en underbar STOR familj, med ...

Presentation


Mitt liv helt enkelt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards